ONG Partenere



Meniu simplu



Autentificare membri
  • Utilizator :
  • Introduceti utilizatorul
  • Parola :
  • Introduceti parola
Inregistreaza-te
Meniu membri



 

postat la :15.03.2019 / 08:19:23

APTE 2002: ALERTĂ - COD ROŞU DE PROTEST

APTE 2002: ALERTĂ - COD ROȘU DE PROTEST

- APEL CU TOATĂ SUFLAREA DIN INDUSTRIA DE TRANSPORT-

ORGANIZĂM PROTEST ÎN DATA DE 27 MARTIE 2019, STRASBOURG ÎN FAȚA PARLAMENTULUI EUROPEAN

Asociația Patronală a Transportatorilor Europa 2002 cheamă toate industriile din Estul Europei la protestul din data de 27 martie 2019 la Strasbourg. InfluenŃial preseunile și DIN Vest de interese Cel niciodată recent în 48 exercitate de ore pe ordinea de zi Asupra Secretariatului din 25-28 martie a pregătit 2019 spre aprobare Conferând președinŃii (COP) pentru o fostă mare, atat procedura Incat prin scrisă (sau fără COP-sedință Zisa propriu) sa decis introducerea la vot în plenul Parlamentului European a celor trei rapoarte din Pachetul Rutier 1.Astfel, de zi Ordinea DACA ejaculare crasnii PE de la Strasbourg Observa sesiunii plenare, ei dau de 27 martie 2019 de la ora 24:00, DACA versiunea europeană de presă supune plenul Parlamentului: Raportul Kylönnen (sub formă de respină TRAN Data intrare de 10:01) , Raportul Van Camp (în formă respinsă în TRAN în data de 10.01,si Raportul Ertug(membru al sindicatului VERDI din Germania).

ACEASTA decizie a plasării version PLEN pentru a CELOR Trei Rapoarte stie LUAT Repede, netransparent, fără sau sedință propriu-Zisa în Conferintei Președinților, dragă Secretariatul să întocmit pe ordinea de zi obținând Doar sau aprobare scriptică de la Membrii au aderat la Conferintei, nefiind clar DACA majoritatea a Fost De cu Acord Acesta Directive fortata spre Comunicati PLEN version la Pachetului 1. rutier de jocurile iarasi culise, de lobby din activitatile Un Vest ȘI la influențele statelor interesate mult version ACEASTA cântărit ACTIUNE fulgerătoare, vertiginoasă ȘI restricționează Legii.

Dacă analizăm agendă, observăm cu uimire că nu va fi un singur vot pe tot pachetul rutier 1 dacă ar trebui să fie votat distinct pe el. Rapoarte, de parca toate cele trei nu ar face parte dintr-un tot unitar normative. Potrivit DIN draftul expunerii Nu putem niciodată agendei unei singulare singulare 1 Pachet rutier de Prepeleac rapoarte de îngrijire în cazul în care votul va fi distinct separat total, CEEA se confruntă cu ea Să punem Întrebare: un și ACEL de orig Pachetul de îngrijire a tuturor vorbit stie?

În cazul în care se întâmplă dacă unele rapoarte vor trece și altele, deoarece articolul din cele trei rapoarte este într-o legătură interdependentă, în aceste condiții nu se modifică numai unele articulate din Regulamentul (care se află într-un Raport) și rămână nemodificat toate celelalte articole, care se află în același regulament, dar într-un alt raport 

Problema nu este o procedurală sau tehnică juridică, problematică și de fond, deoarece cele trei Rapoarte sunt total contravenționale intereselor industriei de transport din Estul Europei și în special pentru companiile de transport din România. După cum am arătat în cele de mai sus, Rapoartele Kylönnen și Van Camp au fost respinse în comisia parlamentară TRAN și Raportul Ertug este realizat de un raportor aflat într-un conflict de interese sever, astfel încât aceste Rapoarte nu pot bucura deloc de prezumția legalitate și temeinicie. (CE) nr. 1071/2009 privind exercitarea ocupației de operator de transport și Regulamentul (CE) nr. 1072/2009 privind normele comune pentru accesul la piața transportului rutier internațional de mărfuri,

Dacă Rapoartele au respins Kylönnen și Van Camp sunt transpuse la vot în plen, atunci ce rost nu sunt niciodată Comisia TRAN?

De ce mai există Comisia TRAN?

De ce se mai votează în comisiile parlamentare dacă oricum Nu controlează rezultatul votului?

Problema și acele voturi județene și ce trebuie respinse trebuie să rămână respinse, numai că se pare că Uniunea Europeană a instaurat - oarecum insesizabil - o formă periculoasă de autocrație a intereselor din Vest, care dacă vor să treacă peste votul TRAN, pur și simplu simple trec peste votul TRAN și aruncă rapoartele respinse direct în plen, votul!

Cum se sesizează și înainte de protestul de la Bruxelles din 10 ianuarie 2019 (prin cele 10 motive de respingere din Pachetul), adoptarea în prezent a celor trei rapoarte înseamnă DESTROY IREMEDIABILĂ A INDUSTRIEI DE TRANSPORT DIN ROMÂNIA. Est de o evidență indiscutabilă potrivit căreia sunt vizate companiile autohtone, scopul fiind concentrarea capitalului și forței de muncă a transportului în stattele dezvoltate din Vestul European.

Să considerăm că niciodată nu suspendăm cheamă sub arme toată suflarea din industria de transport din Blocul de Est, pentru a realiza împreună cel mai mare protest față de transportatorii din istoria Uniunii Europene, să le arătăm că toate au un limită, să le artăm că nu se pot să ne împărtășim că nu avem nevoie să conducem, să transmitem că nu recunoaștem ca liderii sau superiorii noștri și să facem să înțelegem că nu suportăm să le dăm cătău, hegemonia și autoritarismul lor, ci dorim să ne facem să înțelegem că numai pe principiile de cinste, corectitudine și bună credință putem conviețui pașnic pe acest continent.

Referitor la organizarea protestului internațional, APTE își asumă rolul principal de organizator, inițiator și lider al manifestării, astfel încât să solicităm ca toate structurile naționale și internaționale care ne alătură să respecte această hierarchie și prioritățile impuse de organizator în programul de protest, prin care dorim să ne concentrăm exclusiv pe protejarea intereselor industriei de transport din Estul UE și a celui din România în special.

Un cuvânt final, APTE apela pe toți cei afectați de aceste nereguli să se ridice din țara amorțelii, să ridice privirea din derizorii cotidiene și să se descopere de falsul confort la conjuncțiunea actuală epemere, să înceapă să facă primii pași spre întâmpinarea valului schimbării, deoarece cu cât niciodată nu va ajunge niciodată pe cineva de la întîrziere cu atât de ușor va reuși să birui, și cu cât mai târziu el primește cu atât mai greu va putea ocoli osânda.

Cu stimă,

Av.Szántó Árpád Zsolt

Secretar General APTE2002







Comentarii :

Nu sunt comentarii pentru aceasta stire !


Curs valutar
Euro 1€ = RON
Dolar american 1$ = RON
Forint maghiar 100Ft. = RON
 
sursa : BNR

Contor
 
Vizitatori unici din 01.01.2011
 
Contor siteContor siteContor siteContor siteContor siteContor site