ONG Partenere



Meniu simplu



Autentificare membri
  • Utilizator :
  • Introduceti utilizatorul
  • Parola :
  • Introduceti parola
Inregistreaza-te
Meniu membri



 

postat la :15.03.2019 / 08:19:23

APTE 2002: ALERTĂ - COD ROŞU DE PROTEST

APTE 2002: ALERTĂ - COD ROȘU DE PROTEST

- APEL CU TOATĂ SUFLAREA DIN INDUSTRIA DE TRANSPORT-

ORGANIZĂM PROTEST ÎN DATA DE 27 MARTIE 2019, STRASBOURG ÎN FAȚA PARLAMENTULUI EUROPEAN

Asociația Patronală a Transportatorilor Europa 2002 cheamă toate industriile din Estul Europei la protestul din data de 27 martie 2019 la Strasbourg. Influenta presiunile si DIN Vest intereselor Cel mai recent în 48 exercitate de ore pe ordinea de zi de îngrijire Asupra Secretariatul din 25-28 martie pregătea 2019 pentru spre aprobare Conferinta Președinților (COP) pentru a Fost De mare atat, Incat procedura prin scrisă (sau fără COP-sedință Zisa propriu) sa decis introducerea la vot în plenul Parlamentului European a celor trei rapoarte din Pachetul Rutier 1. Astfel, dacă ordinea de zi cum crasnii pe de Observa Strasbourg sesiunii plenare, datele de 27 martie 2019 de la ora 12:00, dacă supune Comunicati version european plenul Parlamentului: Raportul Kylönnen (în formă de respină TRAN în date de 10:01), Raportul Van Camp (în formă respinsă în TRAN în data de 10.01.

Această decizie a plasării în plen a celor trei Rapoarte s-a luat repede , netransparent, fără o şedinţă propriu-zisă a Conferinţei Preşedinţilor, secretariatul care a întocmit agenda obţinând doar o aprobare scriptică de la unii membrii ai Conferinţei, nefiind clar dacă majoritatea a fost de acord cu acestă transpunere forţată spre vot în plen a Pachetului Rutier 1. Iarăşi jocurile de culise, activităţile de lobby din Vest şi influenţele statelor interesate a cântărit mult în această acţiune fulgerătoare , vertiginoasă şi la limita legii.

Dacă analizăm agendă, observăm cu uimire că nu va fi un singur vot pe tot pachetul rutier 1 dacă ar trebui să fie votat distinct pe el. Rapoarte, de parcă cele trei nu ar face parte dintr-un tot unitar normativ. Potrivit DIN draftul expunerii Nu putem niciodată agendei unui vorbi singular 1 Pachet rutier noi de Prepeleac rapoarte de îngrijire în cazul în care votul vor distincte separat totale, CEEA se confruntă cu ea Să punem Întrebarea: unde și ACEL de orig Pachetul rutier de îngrijire a tot vorbit stie?

În cazul în care se întâmplă dacă unele rapoarte vor trece și altele nu, deoarece articolul din cele trei rapoarte este într-o legătură interdependentă, în aceste condiții nu se modifică doar unele articulate din Regulamentul (care se află într-un Raport) și să rămână nemodificat toate celelalte articole, care se află în același regulament, dar într-un alt raport 

Problema insă nu e una procedurală sau de tehnică juridică , problema e de fond , deoarece cele trei Rapoarte sunt total potrivnice intereselor industriilor de transport din Estul Europei şi în special pentru companiile de transport din România. După cum am arătat în cele de mai sus , Rapoartele Kylönnen şi Van Camp au fost respinse în comisia parlamentară TRAN iar Raportul Ertug este realizat de un raportor aflat într-un sever conflict de interese , astfel aceste Rapoarte nu se pot bucura deloc de prezumţia de legalitate şi temeinicie. ( Dl. Ismail Ertug este membru al sindicatului Verdi, în raportul său regăsindu-se Reg.(EC) 1071/2009 privind exercitarea ocupației de operator de transport și Reg. (EC) 1072/2009 privind normele comune pentru accesul la piața transportului rutier internațional de mărfuri , acestea referindu-se exclusiv la companiile de transport, nefiind moral să fie întocmite de membrii sindicatelor soferilor).

Dacă Rapoartele respinse Kylönnen şi Van Camp sunt transpuse la vot în plen, atunci ce rost mai are Comisia TRAN ?

De ce mai există Comisia TRAN ?

De ce se mai votează în comisiile parlamentare dacă oricum nu contează rezultatul votului ?

Problema e că acele voturi contează şi ce s-a respins trebuie să rămână respins , numai că se pare că în Uniunea Europeană s-a instaurat – oarecum insesizabil - o formă periculoasă de autocraţie a intereselor din Vest , care dacă vor să treacă peste votul TRAN, pur şi simplu trec peste votul TRAN şi aruncă rapoartele respinse direct în plen,la vot!

Cum am sesizat şi înainte de protestul de la Bruxelles din 10 ianuarie 2019 (prin cele 10 motive de respingere a Pachetului) , adoptarea în forma actuală a celor trei rapoarte înseamnă DISTRUGEREA IREMEDIABILĂ A INDUSTRIEI DE TRANSPORT DIN ROMANIA . Este de o evidenţă indiscutabilă că sunt vizate companiile autohtone, scopul fiind concentrarea capitalului şi a forţei de muncă din transport în statetele dezvoltate din Vestul Europei.

Pe considerentele de mai sus APTE cheamă sub arme toată suflarea din industria de transport din Blocul de Est , pentru a realiza împreună cel mai mare protest al transportatorilor din istoria Uniunii Europene , să le arătăm că toate au o limită , să le artăm că nu se pot juca cu drepturile şi libertăţile noastre , să le transmitem că nu avem nevoie să ne conducă , să le transmitem că nu îi recunoaştem ca liderii sau superiorii noştrii şi să le facem să priceapă că noi nu suportăm dictatele , hegemonia şi autoritarismul lor, ci dorim să îi facem să înţelegă că doar pe principii de cinste , corectitudine şi bună credinţă putem convieţui paşnic pe acest continent.

Referitor la organizarea protestului internaţional, APTE îşi asumă rolul de principal organizator, de iniţiator şi lider al manifestaţiei, astfel încât solicităm ca toate structurile naţionale şi internaţionale care ni se alătură să respecte această ierarhie şi priorităţile impuse de organizator în programul protestului , prin care dorim să ne concentrăm exclusiv pe protejarea intereselor industriei de transport din Estul UE şi a celui din România în special.

Un cuvânt final, APTE îi apela pe toți cei afectați de aceste nereguli să se ridice din țara amorțelii, să ridice privirea din derizorii cotidiene și să se descopere de falsul confort al conjuncției actuale epemere, să înceapă să facă firsti pași spre întâmpinarea valului schimbării , deoarece cu cât niciodată nu ajunge niciodată cineva de la obârșia talazului cu atât de ușor va putea să birui, și cu cât mai târziu el primește cu atât mai greu va putea ocoli osânda.

Cu stimă,

Av.Szántó Árpád Zsolt

Secretar General APTE2002







Comentarii :

Nu sunt comentarii pentru aceasta stire !


Curs valutar
Euro 1€ = RON
Dolar american 1$ = RON
Forint maghiar 100Ft. = RON
 
sursa : BNR

Contor
 
Vizitatori unici din 01.01.2011
 
Contor siteContor siteContor siteContor siteContor siteContor site